Ez a verseny pont beleillett az idei ERC szezonunkba!

Sikeresen teljesítette a Juhász Csaba – Bencs Zoltán ralipáros a III. Rally Hungary-t. A megmérettetésen három nap alatt 14 gyorsasági szakaszt teljesítettek és két defektet is begyűjtöttek.

Csabival, a pilótával beszélgetek.

Számotokra egy teszttel kezdődött a III. Rally Hungary. Mire is volt elég a teszt?
– Sikerült beállítani az autót úgy, hogy jól érezzem magam a kocsiban. Zolinak is hasznos volt, mert fel tudott készülni a versenyre. Neki is jó volt, hogy alkalmazkodni tudjon az autóhoz.

A nyíregyháza belvárosában megrendezésre kerülő rajtceremónia után, meg sem álltatok a RabócsiRingen kialakított Super Special szakaszig. Ott 2,4 kilométeres speciálisan kialakított pálya várt rátok. Sikerült-e a nézőknek autóznotok?
– Ahol tudtam, ott használtam a kéziféket. Remélem tetszett a nézőknek.

Az Újhuta – Bózsva szakaszt kétszer teljesítettétek szombaton. Miként feküdt az a Mitsubishi EVO X.-nek?
– Sajnos a szakasz eleje nagyon szűk ennek a kocsinak, ráadásul a padka védelem is nagyon leszűkítette az utat, ez nem kedvezett nekünk. Nem tudtam jó ritmust találni a pályán.

A második felfutás már időben is jobb volt ezen a szakaszon. Ennyire tetszett ez nektek?
– Nekem tetszik a szakasz, de az itinerünk nem úgy készült, hogy ennyire le lesz szűkítve az út a padka védelemmel. Sikerült egy kicsit jobban átjönnünk, de ez messze volt a maximumtól.


Vasárnapra hat hegyi gyorsot mért rátok a rendező. Defektmentesen ti sem teljesítettétek ezeket a szakaszokat. Ennyire kemény pályák voltak?
– Már szombaton is volt egy defektünk a Füzér-i szakaszon. 8 percet szereltünk a gyorsaságin, itt már sajnos elment a verseny.
Nem adtuk fel, vasárnap az első 3 szakaszon még feljöttünk az ötödik helyre a kategóriában, aztán megint egy defekt az Erdőbénye rajtjában. Akkor tudtam, hogy ez már nem lesz vidám vasárnap.

Nyíregyháza belvárosában volt a 10-es gyors. A három év alatt talán most volt a legjobb idő ott és a többi szakaszon is. Sikerült a kéziféket igénybe venni és élvezni azt a szakaszt?
– Igen, sokat húztam a kéziféket és ennek ellenére az idő is jó volt. Bár a látvány volt az elsődleges, mert sok ismerős volt nézni a gyorsaságit. Mivel pozitív volt a visszajelzés, így én is elégedett vagyok.

Végezetül miként is értékeled ezt a három napos versenyt?
– Úgy érzem, hogy pont beleillett az idei ERC szezonunkba, mert egész évben nem volt sosem egy mákszemnyi szerencsém sem. Ez a verseny pedig feltette a pontot az i-re: 2 defekt, több mint 12 perc szerelés a gyorsaságikon, leszakadt kartervédő. A versennyel semmi bajom, de a tartalom nem hagyott túl jó szájízt maga után. Hamar el kell felejteni és készülünk a következő versenyre. Irány a Mikulás Rally!!!

Együttműködő partnereink: Volvid, Lel Kft., Zsilip 2008 Kft.,  Interdairy Hungary Kft., Seamaster Products Kft., Gran-Export Kft., Altis Építő Kft., Endriago Kft., TT SPED, West- Start Kft., West-Parcel Kft., Komplex-D Kft., H B c.e Kft., Mihidra Kft., ML-LOG Kft., Lanexpert Kft., Mahiti Kft., Phobex Kft., LA-TO Beton Kft., Vídia Csavar Kft., DSG Kft., HUN-THERM Consulting Kft., P.O.P., NR Szoftver Kft., Extrem Line Kft., Artifex J+J Kft., Private Reprezent Kft., JB Controll Kft., Corpus Bútorgyártó Kft., Salépker-EU 2000 Kft., Nyírség MÉH Kft., Nagy Ferenc E.V., Total Wagon Management Kft., Civis Solar Hungária Kft., Inter-Agrowashker Kft., Zoltán Electric Kft., PMP Trans Kft., Granulines Invest Kft., Zöld Élet Szociális Szövetkezet, Flotál.eu, FAB-METÁL KfT., CVR-Transport Kft., Rail & PaperlogEASTics Kft., AQUA LINEA Kft., Hard Trans Kft., GPS COM Kft., Simon és Társa Kft., Bódva-Út Kft., Oxyma System Kft., Mechanical Factory Kft., Metisz-Tomker Kft., SL-Forg Kft., ILANT Technology Kft., Strong Bau Invest Kft.

Fotó: Hajóka SportFotó

– Hajósi Miklós

Megosztás