A miskolci ralis legénység, a hétvégén bevetette magát a Velenje környéki hegyekbe.
89 ralipáros igyekezett a lehető legrövidebb idő alatt teljesíteni a kilenc gyorsot. Köztük voltak a Juhász tesók is.
38. RALLY VELENJE
Juhász Csaba – Juhász Zsolt
Mitsubishi EVO X.
Kole Media Cencer Kft
21 raliautó vágott neki veletek egy kategóriában a 38. Velenje ralinak. 11-en értetek csak célba. Ennyire nehéz volt a verseny?
– Igen, nagyon nehéz verseny volt, sokan estek ki technikai problémák miatt. Ezek a pályák nagyon igénybe veszik az autót, de mi nem panaszkodhatunk, csak a katalizátorunk sérült meg, más gondunk nem volt.
A csütörtöki Mitropa vacsora után másnap a Gorenje gyár környékén, Shakedown-on vettetek részt. teli hassal miként is sikerült szórakoztatni a nézőket?
– Ez számunkra csak arról szólt, hogy a nézőket szórakoztassuk. Szerintem sikerült is, mert sokan megtapsoltak minket.
Egy gyors kivételével mindegyiken javítottatok körről körre. Ennyire jó itinert írtál a testvéreddel Zsoltival?
– Körről körre összerázódtunk. A végén már a régi tempónkban versenyeztünk.
A Ravne – Zavodnje gyorsokat (14.79 km) háromszor teljesítettétek. Nem is akárhogy, mert majdnem másodpercen belül volt a három gyors ideje. (9:44.5, 9:43.7, 9:43.2). Hogy sikerült ilyen konstans időket menni?
– Ezt a pályát nagyon szeretem és jó itinerünk volt. Zsolti nagyon eltalálta a ritmust és én is. Szerintem ezen a pályán ennyi volt az autóban.
Vinska Gora (10.95 km) szakaszt is háromszor érintettétek, viszont itt volt a legjobb kiugrás időben. 11 másodpercet hoztatok magatokon. Ez csak öt kilométerrel volt kevesebb mint a Ravne – Zavodnje. Miként is tudtatok itt ekkorát javítani az időben?
– Ez a másik kedvenc szakaszom. Itt az utolsó körre más gumit raktunk fel és ez bevált. Ezért tudtunk javítani.
18-an nevezettek a Mitropa Kupába, hetedikként értetek célba. Ennyi kiesett autónál ez jónak számít?
– Én azt gondolom, hogy igen. Ez egy lejárt homológ autó, aminek a Mitropa Club-ban van a helye, ahol második helyezést értünk el. Mi oda is neveztünk, de a rendezők a homológ autók közé raktak minket és ott értékeltek. Ott ez a 7. helyezés jónak számít.
Összességében, hogy érzetétek magatokat?
– Kitűnően. Zsolti remekül visszarázódott a navigálásba és így jó tempóban mentünk. Ezúton is köszönöm neki a segítséget.
Együttműködő partnereink: NR Szoftver Kft., Extrem Line Kft., P.O.P. Kft., ML-Log Kft., Mihidra Kft., JB Control Kft., Vidia Csavar, Volvid Zrt., Cső-Kötő Kft., LEL Kft., Hun-Therm Kft., PLESO-VIA-BAU Kft., Érdi Rally Team Kft., DR. Lan. Eu, www.lanexpert.hu, Artifex J+J Kft., Komplex-D Kft., TT Sped Kft., Lubland Kft, Green Goes Kft. KELI BAU, GTT-Logistic Solution Kft, BB-Logistic Solution Kft. LetMeSolvelt Kft., Az “Infovárosok.hu hírportál hálózat”.
Előzmények:
Fotó: Claudio Pocar
– Hajósi Miklós –